Kampania reklamowa dla Garmin

Zakres prac

Produkcja, Projektowanie graficzne, Skład DTP, Druk

O projekcie

Zrealizowaliśmy wielkoformatowe nośniki reklamowe dla kampanii Garmin promującej produkty z linii fitness, takie jak Vivofit 3 i Vivoactive HR. Realizacja objęła wykonanie i montaż grafik w przestrzeni warszawskiego metra, gdzie tysiące pasażerów codziennie miało okazję zobaczyć hasło kampanii „Każdego dnia masz okazję do ruchu”.

Projekt wyróżnia się dynamicznymi grafikami oraz czytelnym układem, który skutecznie przyciąga uwagę przechodniów i podkreśla sportowy charakter marki. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów zapewniło trwałość i estetykę nośników, które idealnie wkomponowały się w przestrzeń publiczną.

Nasza realizacja wspierała wizerunek Garmin jako lidera technologii sportowych, zwiększając widoczność marki oraz zachęcając do aktywnego stylu życia.

Zobacz nasze inne realizacje