Zawartość multimedialna
Ruchomy obraz, to coś więcej niż ulotka.
Zwieńczeniem ekspozytorów reklamowych są coraz częściej zawartości multimedialne. To bardzo popularna forma, dająca możliwość przekazania więcej treści, w bardzo atrakcyjny sposób. Dzięki nim nasza firma jest w stanie przekazać w przystępnej (wybranej przez klienta, lub zaproponowanej przez nas) formie całą zawartość merytoryczną, której nie da się zobaczyć, patrząc na produkt lub przeglądając niewielką ulotkę.
Dzięki ramkom cyfrowym, monitorom LCD i telewizorom HD lub FullHD możemy przekazać kupującemu szczegóły, które nie raz, tak ciężko umieścić w druku. Realne zdjęcia wykonane aparatami umieszczonymi na wystawie, czy wykonany przy niedostatecznym oświetleniu film, ukazujący fantastyczne możliwości kamery wystawionej na sprzedaż – to tylko niektóre z możliwości jakie daje nam i naszym klientom zawartość multimedialna w formie ekranów projekcyjnych.
Nie bronimy naszym klientom wyświetlania nawet najbardziej skomplikowanych merytorycznie treści. Do tego celu nasza firma posiada w zanadrzu specjalnie przygotowane ekrany o różnym calarzu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klienci, którzy będą pragnęli dowiedzieć się czegoś nad prezentowany materiał marketingowy, dojdą (dzięki łatwemu i intuicyjnemu menu) do konkretnych treści, które w danej chwili będą dla nich interesujące, wybierając je przyciskając odpowiednie miejsca na ekranie. Ekspozycje produktowe firmy AdRepublic od dawna przestały być zwykłymi meblami wystawienniczymi i wkroczyły w nowy etap, pozwalający na lepsze, doskonalsze i lepiej dopasowane przekazywanie treści konsumentom.