Informacje, które każdy brief powinien zawierać
-
Klient
-
Lokalizacja
- Projekty 3D: Targi numizmatyczne w Pipidówku Dolnym lub Sklep Euro Wrocław, ul. Zmyślona
- Projekty 2D: Reklama w magazynie Mój Klaser lub Billboard w Warszawie, ul. Zmyślona lub Zmiana grafiki na standzie XYZ w MM Warszawa, ul. Górczewska
-
Deadline na oddanie projektu przez projektanta (pamiętać o czasie potrzebnym na wycenę)
-
Guidebook klienta (o ile jeszcze go nie otrzymaliśmy i o ile istnieje)
-
Opis projektu
- Co dokładnie należy zrobić
- Szczegółowy/wyczerpujący niepozostawiający niedomówień opis zadania.
- W przypadku projektów 3D
- Czy na ekspozycji powinny znaleźć się produkty, a jeśli tak, to ile i które (nazwy urządzeń/modele)
- Czy na ekspozycji powinny znaleźć się inne elementy (ramki cyfrowe, tablety, opisówki, cenówki, grafiki promocyjne)
- Czy w projekcie występują elementy graficzne, a jeśli tak, to:
- Klient przygotuje materiały we własnym zakresie na podstawie wymiarów otrzymanych od nas
- My projektujemy na podstawie grafik wysokiej rozdzielczości i treści otrzymanych od klienta
- My projektujemy na podstawie materiałów stockowych
- Tworzymy „śmieciową” grafikę poglądową
- Wymiary
- W projektach 3D: kompletne wymiary powierzchni (o ile jest taka możliwość prosimy o rzut architektoniczny), stoiska lub mebla.
Wymiary podajemy w milimetrach: szerokość x wysokość x głębokość - W projektach graficznych: wymiary reklamy, billboardu, OWV, itp. Jeśli projekt jest drukowany poza naszą firmą dodatkowo potrzebna jest specyfikacja druku (spad, rozdzielczość, typ pliku, naddatki, kolory dodatkowe, wykrojniki, itp.). Jeśli takiej nie otrzymamy praca zostanie przygotowana w sposób standardowy.
Wymiary podajemy w milimetrach: szerokość x wysokość
- W projektach 3D: kompletne wymiary powierzchni (o ile jest taka możliwość prosimy o rzut architektoniczny), stoiska lub mebla.
- Co dokładnie należy zrobić