Strefa prezentacji whisky

Strefa prezentacji whisky zaprojektowana przez jedno z uznanych warszawskich biur projektowych i wyprodukowana w zaledwie trzy tygodnie na zamówienie firmy Wyborowa S.A.

Nietuzinkowy zestaw mebli został ustawiony w jednym z najbardziej zatłoczonych sklepów handlu nowoczesnego, a mianowicie w warszawskim markecie sieci Carrefour zlokalizowanym w Galerii Mokotów.

W niebanalny sposób i przy wykorzystaniu takich elementów jak szklane prezentery butelek czy podświetlane gabloty prezentowane są whisky z portfolio naszego klienta takie jak: Ballantine’s, Chivas, Jameson czy Glenlivet. Za pomocą grafik prezentujących poszczególne odmiany whisky oprawionych w rustykalne ramy oraz miejsca odpoczynku dla klientów ze stylizowanymi fotelami udało nam się stworzyć atmosferę salonu whisky w dość niesprzyjającym otoczeniu jakim jest ogólnospożywczy market. Klient przekraczający umowną granicę strefy ma wrażenie zanurzenia się w historii tego szlachetnego trunku dzięki krótkim historycznym rysom odnośnie każdej marek prezentowanych w strefie, które umieszczone są na ekspozytorach. Szeroki wybór asortymentu oraz różny wiek whisky prezentowanej w strefie sprawia, iż każdy klient znajdzie trunek odpowiedni dla siebie.
Do produkcji strefy użyta została kombinacja materiałów takich jak: szkło, lakierowany MDF czy płyta meblowa. Całe stoisko podświetlone jest za pomocą niskonapięciowych diod LED.

Nasze zadania

  • Projekt i wizualizacja 3D
  • Produkcja
  • Transport
  • Montaż

Technologie i materiały

  • Szkło
  • Lakierowana płyta MDF
  • Płyta meblowa
  • Grafika lateksowa
  • Oświetlenie ledowe
  • Fotorealistyczne projekty 3D
  • Obróbka tworzyw sztucznych
  • Precyzyjne, ręczne wykończenie
  • Profesjonalna lakiernia
  • Rozwiązania poligraficzne