Kampania POS Panasonic

Kiedy w 2012 roku firma Panasonic podpisała kontrakt z nowym ambasadorem marki – Robertem Lewandowskim, wiedzieliśmy już, że to nasza firma zajmie się produkcją materiałów POS i innych grafik potrzebnych do realizacji przedsięwzięcia.

Dzięki naszemu doświadczeniu w niedługim czasie billboardy dużych miast wypełniły się grafikami z Robertem Lewandowskim reklamującym nową serię aparatów LUMIX GX7 na tle boiska rozświetlonego przez stadionowe jupitery.

Nie tylko reklamy outdoorowe powstały w oparciu o naszą wiedzę i zaplecze technologiczne – sklepy i salony: Fotojoker oraz ABFoto zostały wyposażone w naturalnej wielkości podobizny Roberta wykonane ze spienionego PCV podklejonego odpowiednią grafiką.

Nasze zadania

  • Projekt i wizualizacja 3D
  • Produkcja
  • Transport
  • Montaż

Technologie i materiały

  • Fotorealistyczne projekty 3D
  • Obróbka tworzyw sztucznych
  • Pięcioosiowa frezarka CNC
  • Precyzyjne, ręczne wykończenie
  • Rozwiązania poligraficzne