Ekspozycja produktowa Garmin

Ponieważ lubimy przecierać dziewicze szlaki, ponownie zrobiliśmy coś, czego nikt wcześniej nie dokonał – połączyliśmy w jednym projekcie zabudowę filaru z dwustronną ekspozycją produktową dla kategorii PND firmy Garmin. Pomimo niewielkiej powierzchni jaką dysponowaliśmy, udało nam się zmieścić: kilkanaście urządzeń nawigacyjnych, duży backlight, podświetlane logotypy i półki, 2 duże ekrany z materiałami wideo, miejsce na wymienną komunikację marketingową oraz przestrzeń na urządzenia w pudełkach i dodatkowe 2 moduły na akcesoria… Mimo tak dużej ilości elementów, całość wygląda bardzo spójnie i estetycznie. Zapraszamy do sklepu Saturn w warszawskich Złote Tarasy.

Nasze zadania

  • Projekt i wizualizacja 3D
  • Produkcja
  • Transport
  • Montaż

Technologie i materiały

  • Projekt i wizualizacja 3D
  • Produkcja
  • Transport
  • Montaż